Tuesday, July 26, 2005

خزعلي: احمدي‌نژاد پشتيبان اسلام و روحانيت است




--------------------------------

خزعلي با بيان اين كه در روند انتخابات رياست جمهوري برخي آقايان روحاني احمدي‌نژاد را به خوبي نمي‌شناختند، گفت: اسلام ما كمرنگ شده بود ولي احمدي‌نژاد پشتيبان اسلام و روحانيت است. آقايان روحاني موضوع را تشخيص ندادند و خيال مي‌كردند وي مديريت ندارد، در صورتي‌كه وي مديريت دارد و خدمتگزار اسلام است.

اين عضو مجلس خبرگان در گفت‌وگو با ايسنا تاكيد كرد: روحانيت پشتيبان ايشان خواهد بود و تشخيص خواهند داد كه در ابتدا موضوع را تشخيص نداده بودند.

وي درباره‌ي مشورت با احمدي‌نژاد در مورد كابينه، گفت: قبلا با هم بحث‌ها و گفت‌وگوهايي داشتيم، ولي اكنون من وقت نكرده‌ام و ايشان هم وقت نكرده‌اند، نمي‌خواهم مزاحم ايشان شوم و انشاءالله از وي مي‌پرسم كه چه كرده‌اند.

خزعلي در مورد تركيب آتي كابينه، افزود: آقاي احمدي‌نژاد هركسي را كه صالح باشد و صالح ببيند، انتخاب خواهد كرد. وي پايبند به مردم نه احزاب و دسته و گروه‌. مي‌خواهد وحدت و همدلي ايجاد كند.

وي ادامه داد: احمدي‌نژاد بسيجي و دلداده‌ي اسلام است و به تشريفات اعتنايي ندارد. مقداري از اين بدبختي‌هاي ما ناشي از تشريفات است. زندگي ايشان مانند زندگي امام(ره) است، لذا من گفتم كه با انتخاب ايشان انقلاب دوم در راستاي انقلاب اول را برگزار كرديم .

خزعلي گفت: ايشان داراي ايمان زيادي هستند و خود مي‌دانند كه چه كساني را در كاينه انتخاب كنند، احتياجي به سفارش ندارند، حتي او يك بازاري را كه مناسب و شايسته باشد، انتخاب مي‌كند.